Gewoon een parkeerplaats aan de rand van het stadje, campers toegestaan. Geen enkele voorziening, maar je staat redelijk recht. Prima voor een nachtje.

Jeroenvk

heel mooi stadje vlakbij met een aardig Heimat museum, een mooi centraal plein en heel veel vakwerkhuizen van rond de eerste industriële revolutie. de moeite waard. De trein is een lokaal passagiersboemeltje. we zijn niet gebleven maar buiten het seizoen rijdt die niet gedurende de nacht.

ariedekreij

op doorreis een prima plekje. heel rustig geslapen en geen last van de trein en zeker niet van verkeer. nu woon ik naast een station en ben dus treingeluid gewend.

• Höxterstraße

32676, Lügde, Duitsland