Autohof

Gau-Bickelheim, Landkreis Alzey-Worms, Rijnland-Palts, Duitsland

Autohof

korting op aankopen in de shop

• B50

Gau-Bickelheim, Duitsland

2van 5
  • september 2020

voor 1 nacht hier gestaan. grote parkeerplaats. Kosten €11.00 waarvan je €7, 50 terug krijgt als je iets nuttigd in het restaurant. Geen voorzieningen, alleen afvalbakken.

• september 2020

Wij zijn daar gaan kijken of er werkelijk schaduwplekken zijn vanwege het hete weer, nog niet 1 plek schaduw. Zijn meteen doorgereden.

• september 2019

Wij hebben hier prima geslapen. Niet bewust niet betaald we zijn eerst gaan eten in chauffeurs café prima eten zolangs de weg en besloten vervolgens te blijven slapen. Natuurlijk hoor je de vrachtwagens soms maar dat is het gevolg van onze keuze.

2van 5

• september 2019