Mooie parkeerplaats bij de badkamer met elektra. Water is op aanvraag beschikbaar in het zwembad. Als je blijft overnachten krijg je 5€ korting op de toegangsprijs. het personeel is aardig en behulpzaam. Wij komen hier altijd graag terug

• augustus 2021

Eenvoudige ruimte tussen badkamer en straat, geen aan- en afvoer, prijs inclusief 2 personen, zonder elektriciteit 12 €, met elektriciteit 14,50 €! Voor het gemak van ons is de prijs overdreven! Behalve de prachtige omgeving, niet veel te bieden

• augustus 2020

Eenvoudige plek bij de badkamer