mooie rustige stek. geen toilet!! wel afvalcontainer. weg is erg rustig overdag. s’nachts gaan we ervaren. maar ik verwacht geen problemen. op parkeerplaats erboven staat vrachtwagen. die kunnen de stilte wel verstoren. we hadden half aug niet veel last van muggen( gelukkig).

• juni 2019

Als er een toilet is, sta ik op het verkeerde plekje. Verder niets te klagen, mooi uitzicht op het meer.

• juli 2018

Mooie CP met afvalbak. En een prachtig uitzicht. Omdat 4 vrachtwagens er stonden zijn wij door gereden.

• juni 2019

• juli 2018