leuke camping aan het meer. heel schoon sanitair met in de douche vloerverwarming. camping was wat dras dus we mochten voor de huisjes staan. zeker de moeite waard!

• augustus 2019

Mooie rustige camping aan meer. Wij stonden hier alleen. Wilden de was doen, maar de was voorzieningen zijn of doen het niet meer. verouderde informatie volgens de beheerder.

• juli 2019

Overnacht op 7 juni. Werkzaamheden voor het seizoen nog in volle gang. De camping ligt in een mooie rustige omgeving met uitzicht op het meer. Sanitair keurig schoon. In deze periode nog erg stil (we stonden er met nog 1 camper). Vriendelijk personeel.

• augustus 2019

• juli 2019