• juni 2019

20-6-2019, Ruud en Ula. Rustige Co, met inderdaad veel dieren, bij bosjes vliegen ze om je heen en steken. We kunnen ons indenken dat ook grotere dieren hier komen. Jammer dat er geen vuilnisbak staat, nu ligt het hier in het bos.

• augustus 2018

Op deze parking een rustig nacht gehad. Het ligt aan de doorgaande weg. Maar er is zo weinig verkeer dat je er geen last van hebt. De ondergrond is recht en buiten het info bord is er niets. Top plek om te slapen. Vanuit hier kan je wandelen. Ook hadden wij bezoek van grote dieren.

• juni 2019

• augustus 2018