• september 2020

Dit is eigenlijk een gewone parking waar je overdag absoluut je camper (7, 5m) niet kwijt kan ( volgens mij geen CP maar er is wel een gedoogbeleid voor 1 nacht). Wij hebben ons iets verder geparkeerd op de gratis parking in de 'Rue des Bergers' om het stadje en de Chateau te bezichtigen.

• oktober 2019

Het is toegestaan om op de parking voor het office du toerisme één nacht door te brengen. Behalve dat het aan een stuk door geregend heeft, is het een rustige plek en zeker niet onprettig.

• oktober 2019

Inderdaad een mooie plek. Op een mooie zondag natuurlijk overvol met wandelaars en bezoekers van het oude plaatsje. Wij vonden een plekje maakten een mooie wandeling en konden na zes uur volop kiezen. Toilet aanwezig (overdag)

• september 2020

• Rue du Château 21