Fijne plek op doorreis naar Zwitserland met heerlijke wijn! Aardige ontvangst en gelukkig ook voldoende plek. Nu al spijt dat we te weinig hebben ingekocht.

CamperHeutink

Hartelijke ontvangst en 5 prima plekken. Hele grote campers hebben wat ruimte nodig om te draaien en steken als ze de eerste zijn en ook als eerste weg willen. Voorzieningen basic maar voldoende. In de avond uitleg over de wijnen en bij aankoop staat het in de ochtend klaar. Leuk om mee te maken.

• november 2022

• november 2022