we zitten in het naseizoen dus barretje dicht en zwembad leeg. Het staat hier helemaal vol met hippe safaritenten en andere houten tenthuisjes. heel leuk voor kinderen hier. op het veldje in het midden kunnen caravans en campers staan. net sanitair. gemoedelijk.

Bianca-xx

Let op bij deze camping, je mag pas aankomen na 16.00u en er is geen enkele uitzondering mogelijk. Integendeel, men loopt weg in plaats van uitleg te geven of iets dergelijks. Over de camping zelf kunnen we niet oordelen al was de eerste aanblik wat slordig, over omgaan met gasten deste meer.

Camping des Claires