vrij gebied op korte afstand van de rijksweg. Dicht bij een McDonalds en een wascentrum waar ook een wasmachine en droger staan. We brachten de nacht door samen met 7 andere campers, allemaal onderweg.

• november 2023

Heerlijk rustige CP, naast leuk park voor de hond. Stonden er met 3 campers en een verlaten caravan. Goed verlicht in de nacht.

SleepingAround010

15-06-2023 wij gingen voor één overnachting, prima te doen. Je hoort de weg wel maar dit vonden wij te verwaarlozen, het is fijn dat je gelijk weer op de weg naar je bestemming zit. zon en schaduw plekken, wij waren er om 15.00 uur er waren toen 3 plaatsen bezet

• november 2023

• Boulevard Maugrand