Inderdaad, een prachtplek als tussenstop. Misschien zelfs voor een nacht of twee. Zeer rustig en stil, geen geruis van verkeer. Niet geschikt voor de luxe camperaars die altijd commetaar hebben op het sanitair enz… want dat is er niet.

pevalo

We hebben hier begin januari overnacht. We stonden er met nog een camper, maar hebben geen informatieborden/ wegwijzers zien staan. Wel een heerlijk rustige nacht gehad.

Een mooie plaats voor een tussenstop. 25 september hebben we hier een rustige nacht gehad.

• Boulevard du Parc 400

71570, Romanèche-Thorins, Frankrijk