Mooie parkeerplaats met aan- en afvoer, verblijf gratis. Zeer rustig, prachtig landschap. De lokale bakker, wat wil je nog meer.

• mei 2022

Rustige cp. Iets verder rijden zijn nog vijf extra grote plaatsen gemaakt. Zo nieuw dat de voorzieningen nu nog niet werken. maar dat kan op de oude plek heel goed.

• september 2021

Prima plek voor een nacht. 6 leuke plekken met verharde ondergrond en strookje gras. geen elektriciteit en sanitair, wel water en loosplek. Wij stonden daar 6 september en moesten op tijd alles dicht maken ivm de kleine vliegjes.

• mei 2022

• september 2021