prijs is hoger: €14 voor 1 nacht met camper & 2 pers en dan nog € 5 voor een pasje btw en toeristenbelasting komt daar nog bij.

• oktober 2022

(ccp kaart) Was een prima plekje voor een overnachting. Goed verzorgd en schoon. Wij waren er 28/09 en toen waren de douches en toiletten nog open. aan de overkant zit een restaurant, verder is er een vijver naast de camping.

Niels.s93

CCP plek met ruime plaatsen. toiletgebouw met wc, douche en afwas. Visvijver wordt niet gebruikt om in te zwemmen. in de buurt geen winkels of zwembad. restaurant aan de overkant is echt goed.

• oktober 2022

Aire de Camping-Car de Monthou-sur-Cher