Mooie rustige plaats aan de Loire. prima voor een nacht als doortrek plaats en bij mooi weer zeker mooi om enkele dagen te staan. Geen voorzieningen, maar fijn dat je hier zonder kosten mag staan. Met dank

ourtinyhome

Hele mooie plek direct aan de Liore. afval kan je kwijt, verder geen voorzieningen. Maar wie heeft meer nodig dan dit prachtige uitzicht? We stonden hier vannacht met 17 campers! en dat voor eind september! populair dus.

BWH

Prima overnachtingsplek voor de camperaar die niets nodig heeft, alleen maar rust

• La Croix du Pont

41500, Saint-Dyé-sur-Loire, Frankrijk