een mooie, rustige plek aan het water

Rolling-Kaatje

prima plek, bakker en friterie en restaurant om de hoek, ook weggetje waar de hond kon loslopen

Bert-Hoorn

Prachtige plek! wij hebben hier 1 nacht gestaan. rustige omgeving direct aan de Maas. De plekken worden goed onderhouden en zijn schoon. Het is een populaire plek waardoor het snel vol kan zijn. Aanrader is om hier voor 12 uur aan te komen, dan is de kans op een plek het grootst.

een mooie, rustige plek aan het water

• Quai du Docteur Adolphe Hamai