Waarschijnlijk hebben we niet op de juiste plek gestaan, naast de voorzieningen. We kwamen in het donker aan en hebben nog een rondje gelopen maar konden niet de plekken op de foto vinden. Het was er heerlijk rustig en we voelden ons veilig. voorzieningen betaald maar verder gratis.

Nancy-Harry

Zonder werk. Ik ben er vandaag geweest voor de afvoer van vers water en toiletwater. Het is frustrerend om op een service te rekenen en deze zonder werk te vinden. De plaats lijkt goed georganiseerd, maar was voor mij niet nuttig.

Aire de Camping-Car Villers-Cotterets