plek bekeken en snel door gereden. achter een soort industrie gedeelte en allemaal grit. Geen plek om te blijven naar onze mening. Misschien als je echt niks kunt vinden en het laat op de dag is.

• februari 2018

Wij hebben er diverse malen gestaan, en het is een heel mooie plaats. Altijd schoon en alle voorzieningen zijn gratis. Boussac is een heel leuk dorp, zeker in de zomer, met een gezellige markt.

• mei 2015

Mooie plek maar toen wij er langs reden waren er zigeuners.

• februari 2018

• mei 2015

Mooie plek maar toen wij er langs reden waren er zigeuners.

Champ de Foire