Heerlijk rustige camperplaats. Sanitair is prima. Was ons alleen niet duidelijk hoe je electra kon krijgen. ja met een jeton maar hoe je daaraan komt, geen idee?

FienDH

prachtige cp. heel rustig. mooie omgeving. toiletten bij cp zijn inderdaad niet geweldig. maar op nog geen 50 meter bij le Marie 2 prachtige toiletten met was tafel.

• mei 2022

Drinkwater en spoelwater nog afgesloten ivm vorstbeveiling. Dat op 18 mei met 30 graden! Geen info te vinden over munten e.d. Heel rustige plek met volop krekels en vogels

• mei 2022

Aire de Camping-Car Javerdat