prima rustige stille plaats, restaurant dichtbij. wasbakken met koud water , wc open en schoon. dorpje, kerk, beekje. 4 plaatsen, wij stonden alleen.

kobuskiep

prachtige cp met een prachtig uitzicht. heerlijk rustig gelegen toilet aanwezig en proper . picknickbanken aanwezig water en elektra met jetons (verkrijgbaar in het café of de Mairie )

9094df

prima camperplaats, helaas toilet nog niet open. geen oordeel hierover kunnen geven. groene omgeving. ideaal met honden.

Aire de Camping-Car Javerdat