• oktober 2021

nul sterren rekenen 4 euro voor een staanplaats op het gras op 20 oktober en zonder iets te nemen blijven de campers schieten en komen we dan op de camping uit dan weten we tenminste waarom we betalen

• juni 2021

rustige plek vlak bij het dorpje. helaas is de herberg op woensdag gesloten. we werden bezocht door een controleur en moesten €4 betalen.

• februari 2020

uitstekend. er staat dat het gesloten is. we gingen in februari en hadden een heerlijke nacht

• oktober 2021

• juni 2021