inderdaad erg onderkomen, jammer deze camping heeft genoeg potentieel, staat nu ook te koop volgens de eigenaresse ze gaat terug naar Nederland. Sa itair wordt slecht gepoetst, groen heeft onderhoud nodig, voldoende voor een tussenstopje

• april 2022

het groeit ze allemaal letterlijk boven het hoofd, aardig maar niet capabel. als je op 1 april opengaat en je bent op 26 april nog niet klaar met de voorbereiding dan wordt het misschien nooit wat. wij zijn doorgereden en dat is jammer want de plek is charmant, rustig en zeer groen

• september 2021

wij waren hier eind september '21 en werden vriendelijk verwelkomd door onze Nederlandse gastvrouw. het is een no nonsens camping. ruime staanplaatsen tussen de bomen. het geheel heeft wat onderhoud nodig.

• april 2022

• september 2021