Mooie camper plek, ruimte voor zo’n 20 campers (alle lengtes passen hier makkelijk). We hebben zeer rustig geslapen. Tip: het terras van hotel de la Marine 🤩. Op de camperplek zijn geen voorzieningen en mag je geen campergedrag vertonen.

Jilll

Prettige plek, dichtbij centrum en haven. Aanwinst is het oude treinstation, omgetoverd tot food truck centrum, met antieke Citroëns. Ook is daardoor een toiletvoorziening gerealiseerd op deze camperplaats.

• Avenue de la République

50270, Barneville-Carteret, Frankrijk