Castel Camping Le Petit Trianon de Saint Ustre

Ingrandes, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Een plaats ruim van te voren gereserveerd, met stroomaansluiting!!! Op de camping aangekomen een plaats toegewezen gekregen zonder stroomaansluiting, dichtstbijzijnde stroompaal links 40 meter, rechts ook 40 meter. Beetje jammer! Er was geen andere plaats beschikbaar??

Artarie

Mooie kasteel camping. De percelen in de buurt van het kasteel zijn ruim en zien er goed uit, en typisch Frans. Nieuw sanitair. We waren er op doorreis, maar ook de moeite waard om wat langer te blijven.

Map
Green Key eco-label