Mooie gratis plek en rustig. Hier is niet veel loos in de omgeving maar als overnachting prima en een bakker om de hoek die al om 7 uur open is.

• december 2023

een heerlijk rustige plek. bakkertje op slecht paar meter lopen. dit is de 2e keer dat we hier zijn. we komen zeker weer terug.

carlettie

Goede tussenstop, geen gebruik gemaakt van faciliteiten behalve openbaar toilet vlak voor de hal. Lekker rustig, goed voor de nacht voordat je Bayonne bezoekt.

• december 2023

Aire Salle des Sports