• april 2023

Ik heb geen water of elektriciteit nodig, dus ik heb ze niet bewezen. Maar de camperplaatsen zijn heel fijn gelegen. Rustig, schoon en voldoende plek om een camper van acht meter te parkeren. De supermarkt ligt op 100 meter lopen.

• januari 2023

MyrPa

mooie schone camping met grote afgebakende percelen (11). water €2 voor 10 minuten, elektrisch €1,50 voor 180 minuten. kampeerautoplaatsen direct boven de parkeerplaats van de Auchan-supermarkt gemakkelijk te zien bij binnenkomst.

• april 2023

• januari 2023