Rzwa

Er zijn nu 16 plaatsen beschikbaar. Héél fijne gratis plek om te staan. Op de plaatsen dichtst bij de schuur kan je met 25 m draad elektriciteit nemen (5€/dag). Om het halfuur is er een interessante rondleiding (Frans of Engels) met info over de walnoten teelt, oogst en verwerking.

Cabanisten

Geweldig! Een fijne gratis plek om te staan en voor 5 euro electriciteit erbij. Ik heb wat producten in het winkeltje gekocht en ik kan al vertellen dat de walnotenreep met chocolade om te smullen was!

Les Noyeraies du Lander