Camping Huttopia Sarlat

Sarlat-la-Canéda, Dordogne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

prima camping om Sarlat te bezoeken. leuk zwembad, prima ontvangst. Heerlijke pizza’s. Misschien wat minder geschikt voor Campers boven de 7.5 m. Die zullen ook moeite hebben met de toegangswegen. Sanitair was OK maar mag wat uitgebreider.

Pedrocar

Komen hier toe, zegt mevr aan de receptie dat er nog 1 plekje is, wel XL comfort plaats, 41,50€ voor een nachtje! ah ja en ascii kaart telt niet voor deze plek, belachelijk! we zijn maar door gereden

martizio

Komend vanuit het Noorden is het een drama voordat je bij de camping bent. Veel kleine dorpjes en veel stijgende slinger weggetjes. Camping zelf is netjes maar wifi is allen in of rondom de receptie te ontvangen. Zwembad was heerlijk rustig toen wij er waren.

Camping Huttopia Sarlat