22-09-2023 Je staat op gras in de voortuin van de woning aan de straatkant. Geen veilig gevoel. Niet blijven overnachten.

• januari 2020

Veilig gevoel gehad.

• september 2018

Ik vermoed van de plaats. Hundekacke is overal, 's avonds is men opgesloten in een noodgeval moet je over een hek van 1,5 meter hoog klimmen. De beheerder adviseert om het water niet te gebruiken. De weg die we tot laat in de avond en de vroege ochtend rijden, is duidelijk hoorbaar.

• januari 2020

Veilig gevoel gehad.