Goede basiscamping met voldoende voorzieningen (een beetje gedateerd maar schoon). een prachtig uitzicht op het dorp, een korte maar steile wandeling naar beneden over een stenig pad. 14 euro voor 2 personen. Al met al een goede tussenstop.

• maart 2019

Op 31 maart stonden ook wij voor een dicht hek bij een verlaten camping. Jammer!

• maart 2019

Op 5 maart 2019 om 12:45 uur voor een dicht hek gestaan. Geen enkele aanwijzing van een middagsluiting. Jammer, camping leek zo leuk.

Camping Municipal Boucocers