Geen officiële camperplaats. Mooi uitzicht over de stad. Ligt aan de overkant van het zwembad. De andere camperplaats hebben we ook bekeken maar daar kun je alleen betalen met een creditcard. We zijn naar camping Le Tampico gegaan.

Plaats met fantastisch uitzicht, maar eigenlijk een gewone parkeerplaats zonder enige voorziening, zelfs geen prullenbak. Via een wandelpad naar beneden broodjes gehaald bij de bakker. We hebben rustig kunnen slapen!

• augustus 2020

Relatief rustig cp, stonden er met 4. Mooi uitzicht op stad, gemakkelijk te bereiken via wandelpad. Wandeling gemaakt hogerop met mooie uitzichten Zwembad gesloten en niet onderhouden.

• augustus 2020

• Boulevard de l'Adroit