Plaats voor 10 à 12 campers. Elders overnachten is niet toegestaan, maar wordt wel gedaan. Geen ervaring hoe de gemeente hiermee omgaat. Prima ligging overigens, omgeven door bergen. Rond half augustus was er wel elke dag wat te doen in het dorp. Centrum ongeveer 800m, te voet of met de fiets.

• augustus 2020

Stond aardig vol, ook op de parking aan overkant en iets verder. S’nachts rustig en we hebben zeer goed geslapen (na in het mooie dorp iets gegeten te hebben)

• Route de la Broderie 227-83

74450, Le Grand-Bornand, Frankrijk