• april 2023

wat een leuke camping is dit,vriendelijke ontvangst goed sanitair en prachtig strand waar je prima kan zwemmen . nu in voorseizoen nog heerlijk rustig.

• oktober 2021

Leuke plek, receptie, sanitair, taverne heel fijn, het enige nadeel maar wel wat ver van Paleochora!

• juli 2021

Sorry maar...

TRI3NOE

Bedankt voor uw waardering. U lijkt niet genoten te hebben van uw verblijf in Grammeno. Het zou ons enorm helpen als u de tijd zou kunnen nemen om feedback te geven over uw verblijf. We zouden zeer dankbaar zijn en het zou ons helpen verbeteren. Hartelijk dank (grammenocamping@gmail.com)

• april 2023

• oktober 2021