voor ons de mooiste camping in Griekenland. We zijn hier nu ruim een week. Grote percelen en zeer goed nieuw en zuiver sanitair. Een prachtig zwembad. Echt een aanrader .

ad-en-truus

Voor ons gewoon een van de beste campings in de Peloponnesos, zeer schoon, goed restaurant, iedereen was erg vriendelijk en een geweldig zwembad, aangezien het strand om het water in te gaan behoorlijk rotsachtig is

Pfuederi

Leuke camping met goed sanitair, service en goede voorzieningen. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en geven graag informatie. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij voelen ons hier zeer op ons gemak.

Camping Ionion Beach