In 2016 hebben wij hier overnacht, maar nu staan er borden dat kamperen verboden is. Het is ook eigenlijk niet meer mogelijk om daar te gaan staan met een camper, want er staan nu banken. Iets verderop is wel een parkeerplaats van een restaurant waar men kan gaan staan met een camper.

• oktober 2021

Direct aan zee of op een verhard terrein gaan staan . Leuke plek voor één nacht. Eetgelegenheden op loopafstand en een klein winkeltje waar best veel te koop is. Wij komen hier terug!

• september 2021

• oktober 2021