let op!! het is geen 26 euro maar 42 euro per nacht. je hebt wel stroom maar voor de douche en warm water moet je betalen. de ACSI kaart nemen ze niet aan.

• mei 2022

Prachtige plek met alle voorzieningen. Maar je betaalt er ook voor: 34€/nacht met stroom zonder korting op 4.5.2022. Toen ik in april begon met plannen, was de prijs die op Campercontact stond €23.

• oktober 2019

Wij waren hier in het hoogseizoen. Grote camping, bomvol. Eindeloos wachten bij de receptie, veel te weinig sanitair. Veel lawaai overdag, in de nacht wel rustig.

• mei 2022

• oktober 2019