Wij zijn het volledig eens met de beoordeling van P. Mout. De prijs voor 2022 is ook € 35/nacht voor 2 personen inclusief elektriciteit.

• oktober 2021

Goed verzorgd maar ongezellig terrein. Douchevoorzieningen als in de sporthal is echt onder de maat, zeker voor de €35 die ons in rekening werd gebracht.

• mei 2019

Mooie plaatsen, prima uitzicht. Douches erg jaren 60 met slechts een douchegordijn. Aankleden en afdrogen in gezamenlijke ruimte. Keukentje met 1 wasbak om af te wassen met lauw water.

• oktober 2021

• mei 2019