Erg jammer dat de camperplaats tijdelijk gesloten is. Een prachtige plek voor rustzoekers. We hopen voor deze aardige eigenaren dat ze snel weer open kunnen gaan. Tip… even bellen.

JacksHollyday

Wat een paradijsje! De ideale plaats om te onthaasten. Rutger en Ligia doen heel hard hun best om het iedereen naar de zin te maken. Het welkomstdrankje werd op een dienblad aan onze mobilhome gebracht. We hadden een fantastisch verblijf. We komen zeker terug. 😍 Jurgen en Martine.

JurgenWu

Prachtige plek onder de olijfbomen met uitzicht op het stadje Pianella. Ontzettend hartelijke en gastvrije eigenaars die alles doen om het je naar de zin te maken. Mooi nieuw sanitair!

B&b Camping Pianella