Goed georganiseerde camping, schone service, continue gratis shuttleservice naar het strand, grote en schaduwrijke plaatsen, mogelijkheid om water te halen terwijl de camper stil blijft staan, vriendelijk, behulpzaam en aardig personeel..

Gliangeli

Eenzame ligging, niets bereikbaar zonder voertuig.Dan is het zwembad ook gesloten van 13:00 tot 16:00. We hebben een aanhanger met een scooter bij ons, dus we kregen geen Acsi-ruimte ooit was elektriciteit of water. Nooit meer 👎

gesloten!!!!!!!!

gesloten!!!!!!!!