• juli 2021

Leuke plek gelegen aan het strand. Maar als het grote golven zijn, is het niet mogelijk om naar zee te gaan vanwege grote stenen. Zelfs het lijkt erop dat het strand alleen zanderig is, de badmeester hield ons tegen, dat het erg gevaarlijk is.

• juli 2021

Een eenvoudige plek, maar direct aan het strand. Wij betaalden € 23, warme douches € 1. Plaatsen zijn ok met verharde patio. Stroom 2A.

• juni 2019

Mieke en Cees 31 mei 2019 Camperplaats vlakbij het strand. Rommelige plek. Basaal sanitair. Wij hebben hier niet gedoucht. Elektriciteit minder dan 3 ampere. Eind mei niets te beleven in Torre Canne. Wel fantastisch gegeten in het enige (vis)restaurant dat open was.

• juni 2019

• Via Appia Antica 47