Mooie plaatsen en daar is alles mee gezegd. Gedateerd sanitair, zonder warm water (zowel douche als afwas). Ondanks onze klachten werd hier niets aan gedaan. En dat voor €51 per nacht, exclusief strandstoelen à €15. Een zeer slechte prijs / kwaliteitverhouding. Eigenlijk schandalig.

• augustus 2020

• september 2018

Norse ontvangst , plaats toegewezen zonder keuze , geen info .. zwembad eindelijk gevonden .. geen zwemmen badmuts verplicht :-( Eten heel matig ..

• augustus 2020

• september 2018