• februari 2020

En een parkeerplaats, grote voertuigen hebben niet voldoende kraampjes. Ze zijn tolerant buiten het seizoen, in het hoogtepunt van de zomer parkeren ze niet buiten de afgebakende ruimtes. Het drankje is zeer centraal, op een steenworp afstand van het centrum en de zee.

• april 2019

Deze parkeerplaats is niet geschikt. Niet voor parkeren en zeker niet voor de nacht.

• oktober 2018

Mixparking met parkeermeter, 6 euro voor 12 uur, wel vlakbij het strand, wij zijn niet gebleven .

• februari 2020

• april 2019