• oktober 2021

• september 2021

Plaats voor dagrecreatie met picknicktafels. Wij stonden alleen en hebben prima gegeten in La Spiagetta. Weg hiernaar toe, vanaf westen, was goed te doen, alleen slecht onderhouden. Duik net na het restaurant in bocht naar links het paadje rechts naar beneden in, achter vangrail.

• juni 2021

Parkeerplaats aan het meer, prachtig uitzicht en het was erg rustig toen wij er waren. Er stonden 4 campers maar wel plaats voor 20. Geen voorzieningen aanwezig. Restaurant en kleine snackbar aanwezig, ook een toilet op de heuvel dat je mag gebruiken. Je kunt er ook bedjes huren en kanoën.

• oktober 2021

• september 2021