• oktober 2021

Afgezien van een parkeerplaats voor auto's is er niets.

• januari 2019

Het gebied waar ik het over heb is niet in het dorp, maar op de hoogten van Cormons, bergop Monte QUARIN. hier zijn er treposti campers met elektriciteit en camper service adembenemend uitzicht op de Collio wandelingen rust

• augustus 2018

Nieuwe gemeentelijke parkeerplaats. Water, elektriciteit, afvoer. Alles werkt en gratis. Zeer rustige plaats, met een adembenemend uitzicht. Iets aflopend maar echt goed. Ik raad het aan !!

• oktober 2021

Afgezien van een parkeerplaats voor auto's is er niets.

• januari 2019

• augustus 2018