Leuke plek, aardig personeel en mooi sanitaire ruimte. Twee geweldige dagen gehad.

RainerBi

Ruime plaatsen, aan het water, ruim, modern en schoon sanitair, vriendelijke medewerkers.

Ad_ria

smal weggetje om er te komen met een flinke camper. veel vaste staanplaatsen. eenvoudige camping, maar aan de waterkant is het prachtig!!

SjakieElegance1963

Beste recensent, bedankt voor het delen van uw ervaring op onze camping. We zijn blij om te weten dat u de schoonheid van onze waterkant op prijs stelde. Wat vervelend om te horen dat u ons niet kunt bereiken met een grote camper. Wij willen u graag informeren dat er mogelijk een probleem is met de routebeschrijving van Google Maps (de aangegeven weg is een privéweg). De juiste weg om onze camping te bereiken is de afslag van de SS340dir naar via Poncione, en deze weg is extreem breed en geschikt voor grote campers. We hopen dat deze informatie nuttig zal zijn voor toekomstige bezoekers en we kijken ernaar uit u weer op onze camping te mogen verwelkomen. Hartelijke groeten, het campingteam.

Camping La riva