• augustus 2019

Een van onze vele bezoeken hier, de plaats is heel vervallen, de kiosk en de supermarkt zijn nu gesloten, waar de lokale bevolking hun campers parkeert, die ze hebben verlaten om hun plaats te beveiligen, wanneer ze terugkeren. Mogelijk ons laatste bezoek hier 😢

• mei 2019

Op de parkeerplaatsen zijn ongeveer 12 geparkeerde campers ... blijkbaar van de lokale bewoners van de stad. Geen enkele camper was bewoond ... We bleven daar niet ...

• november 2018

Slechte camperplaats is vuil. Slechts 2 plaatsen om te staan. Staat vol met oude campers

• augustus 2019

• mei 2019