Klein maar fijn… prachtig uitzicht en heel rustig. Zoals eerdere reviews aangaven is het oude stadje absoluut een aanrader. Goede voorzieningen voor afval en grijs, zwart en schoon water.

Kneus

Top plek. Bij ons verblijf nooit vol en alles perfect geregeld: gescheiden kranen bij de verzorging, afvalscheiding en 10 minuten lopen van schattig stadje. Doe vooral de superkleine kruidenier wat klandizie.

Orchidofiets

Heel goede camperplek. Mooie omgeving.

Orchidofiets

Heel goede camperplek. Mooie omgeving.

• Via Martin Luther King 1

60020, Offagna, Italië