Wat een gastvrijheid! Wij hebben genoten van een zeer uitgebreide maaltijd met lekkere wijntjes. De Engels sprekende gastvrouw Paula vertelt met trots over hun bedrijf. Zeker een plek om te onthouden in deze fraaie wijnstreek

• maart 2023

Geweldig gastvrij, gratis plek, toilet aanwezig, 2 nachten hier gestaan half maart 2023, helaas was het restaurant toen alleen in het weekend open. Aanrader, zeker als je van wijn houdt. Vraag een proeverijtje😊. Wandel naar t dorp en ontdek Nr 10 voor lunch of koffie met iets lekkers.

• januari 2023

wat een geweldige fijne ontvangst. Wij hebben 's avonds een zeer uitgebreide maaltijd genuttigd met een overvloed aan alles. Drank, eten en een fijn welkom gevoel.

• maart 2023

• januari 2023