• december 2023

sinds een paar dagen bestaat de rustruimte niet meer. omgebouwd tot parkeergarages.

baveno

Volledige dodger, lelijk en deprimerend. 15euro? het is niet oke...

• augustus 2020

Op de camping in Baveno kom ik langs om het camperterrein te zien, geen voertuigen geparkeerd, het plein ligt helemaal in de zon, een mooie plek als Baveno niet waardig, ik nodig de administratie uit om de situatie te verbeteren, zelfs de kampeerders gebruiken de restaurants.

• december 2023

baveno

Volledige dodger, lelijk en deprimerend. 15euro? het is niet oke...

• augustus 2020

• Via Brera 15