Vriendelijk ontvangst aan de receptie. Na eerlijk en telefonisch contact eerder op de dag kregen we een plaats aan de bar. Sprak vloeiend Engels.

Camper_Bella

Gezellige, goed onderhouden terassencamping met mooi en schoon sanitairgebouw. Leuk restaurantje en zwembad. Het vraagt wel enige stuurmanskunst om hier te geraken. Ruime plaatsen en heerlijk rustig!

Jannieenad

Let op: Camping gaat sluiten op 30 september. op Campercontact staat hele jaar open. Hebben er nog 2 nachten kunnen staan.

Campeggio Laghi di Lamar