Wij verbleven er 4 dagen. Zeer goede camping om vandaar uit allerhande activiteiten aan te vatten.

Boegieke

Omgeving prachtig! Camping vreselijk….. superkleine plekjes, erg onaardig personeel( behalve bij winkel) vieze toiletten…..

Yellowstone2021

eenvoudige camping in de schaduw van zeedennen, schone diensten, warme douches zonder muntjes. Voor mij uitstekend direct aan het strand in het Surf Segnana park, uitstekend voor liefhebbers van watersport en fietsen. ik adviseer

Camping Arco Lido