prima camperplek, zeker om het oude stadje te bezoeken tijdens het feest. echt een bezoek waard. en duur? ach waar parkeer je nog aan de rand van het centrum voor 50 cent per uur.

Alfred-s

De camperplaats is o.k. wanneer je een parkeerplaats voor je camper zoekt. Maar zoals eerder is vermeld eigenlijk te duur, zeker wanneer je voor alle voorzieningen extra moet betalen. Via een tunnel loop je het oude centrum in, leuk om te zien.

Jan---Fransje

Camperplaats licht iverscholen achter de gewone parkeerplaats., we reden de parkeerplaats helemaal rond voordat we de plek bij toeval zagen. Prijs is inmiddels €13 per 24 uur, €3 voor elektra en €4 voor gebruik servicepunt. Kortom stevig aan de prijs!

• Via Achille Gaggia

32032, Feltre, Italië